Zapraszamy do współpracy na zasadach dropshippingu. Ty sprzedajesz nasze produkty w swoim sklepie internetowym, na Allegro, Facebooku lub Ceneo, a realizacją zamówienia zajmujemy się my jako Twoja hurtownia dropshippingowa. Dzięki temu modelowi współpracy nie musisz inwestować w towar, nie musisz mieć wielkiego kapitału na start. Nie musisz się angażować w obsługę zamówień, nie musisz myśleć o magazynie, ani wysyłkach, możesz skoncentrować się na tym co najważniejsze: na sprzedaży. Ustalasz ceny na sprzedawane przez siebie produkty i… zarabiasz. Od pierwszego dnia możesz mieć w swojej ofercie wszystkie nasze produkty. I pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz: w domu, biurze, na wyjeździe. Warto nawiązać współpracę z naszą hurtownią dropshippingową.
TY |
MIX | MY |
|
|
|
Realizacja całego zamówienia leży po naszej stronie. Wprowadzasz na naszą platformę b2b zamówienie z danymi klienta, a my wysyłamy je najdalej następnego dnia. Ty wysyłasz tylko paragon. |
Klient dostaje dwie przesyłki. Do Twojej decyzji należy kwestia rozliczenia za dostawę: możesz pobrać zsumowaną kwotę za obie przesyłki, a możesz pobrać opłatę tylko za jedną przesyłkę samemu pokrywając koszty drugiej wysyłki. Takie ustawienia sklepu umożliwia np. platforma sky-shop.pl | Zamawiasz u nas produkty, które zamówili u Ciebie Twoi klienci. Dwa dni później będziesz mógł wysłać do klienta paczkę zawierającą zarówno produkty, które masz na stanie, jak i te zamówione u nas. Uwaga! Wartość zamówienia musi spełniać minimum logistyczne, aby zostało wysłane od nas gratis! |
Jeżeli Twój sklep jest postawiony na platformie zintegrowanej z naszą hurtownią (np. sky-shop.pl lub redcart.pl) wszystkie dane produktowe, zdjęcia, ceny i stany magazynowe synchronizują się z nami na bieżąco, nie musisz aktualizować pliku xml z produktami ręcznie! |
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami skontaktuj się z nami na:
tel. 695 010 205, e-mail: stewiarnia@stewiarnia.pl.
Sprzedawca otrzymuje mailem informację o numerze listu przewozowego zaraz po spakowaniu paczki i zeskanowaniu numeru listu przewozowego na naszego systemu.
Dodatkowy adres e-mail dla powiadomień o liście przewozowym można ustawić w karcie "Moje Powiadomienia" w ustawieniach konta.