Rozszerz swoją działalność o sprzedaż w internecie.
Zostań naszym partnerem w dropshippingu.

Zapraszamy do współpracy na zasadach dropshippingu. Ty sprzedajesz nasze produkty w swoim sklepie internetowym, na Allegro, Facebooku lub Ceneo, a realizacją zamówienia zajmujemy się my jako Twoja hurtownia dropshippingowa. Dzięki temu modelowi współpracy nie musisz inwestować w towar, nie musisz mieć wielkiego kapitału na start. Nie musisz się angażować w obsługę zamówień, nie musisz myśleć o magazynie, ani wysyłkach, możesz skoncentrować się na tym co najważniejsze: na sprzedaży. Ustalasz ceny na sprzedawane przez siebie produkty i… zarabiasz. Od pierwszego dnia możesz mieć w swojej ofercie wszystkie nasze produkty. I pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz: w domu, biurze, na wyjeździe. Warto nawiązać współpracę z naszą hurtownią dropshippingową.

Modele współpracy dropshippingowej

TY

 MIX

 MY

  • oferujesz produkty, które maszna stanie i wirtualne
  • wysyłasz całe zamówienie sam
  • oferujesz produkty, które masz na stanie i
    wirtualne
  • wysyłasz część sam i część w dropshippingu
  • oferujesz tylko produkty wirtualne
  • wysyłasz tylko i wyłącznie w dropshippingu
Zamawiasz u nas produkty, które zamówili u Ciebie Twoi klienci. Dwa dni później będziesz mógł wysłać do klienta paczkę zawierającą zarówno produkty, które masz na stanie, jak i te zamówione u nas. Uwaga! Wartość zamówienia musi spełniać minimum logistyczne, aby zostało wysłane od nas gratis! Klient dostaje dwie przesyłki. Do Twojej decyzji należy kwestia rozliczenia za dostawę: możesz pobrać zsumowaną kwotę za obie przesyłki, a możesz pobrać opłatę tylko za jedną przesyłkę samemu pokrywając koszty drugiej wysyłki. Takie ustawienia sklepu umożliwia np. platforma sky-shop.pl Realizacja całego zamówienia leży po naszej stronie. Wprowadzasz na naszą platformę b2b zamówienie z danymi klienta, a my wysyłamy je najdalej następnego dnia. Ty wysyłasz tylko paragon.
Jeżeli Twój sklep jest postawiony na platformie zintegrowanej z naszą hurtownią (np. sky-shop.pl lub redcart.pl) wszystkie dane produktowe, zdjęcia, ceny i stany magazynowe synchronizują się z nami na bieżąco, nie musisz aktualizować pliku xml z produktami ręcznie! Dodatkowo integracja ze sky-shop.pl umożliwia wysyłanie do nas zamówień bez konieczności ręcznego wprowadzania ich na naszą platformę b2b. 
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami skontaktuj się z nami na: tel. 695 010 205, e-mail: stewiarnia@stewiarnia.pl.
 

PLATFORMY, Z KTÓRYMI JESTEŚMY ZINTEGROWANI


Sky-shop.pl to oprogramowanie działające jako platforma do prowadzenia sklepów internetowych, sprzedaży na Allegro/eBay oraz dropshippingu. Oprogramowanie Sky-Shop znalazło się na podium w prestiżowym konkursie „Ekomersy 2016” w kategorii na najlepszą platformę sklepową w Polsce. To wyróżnienie jest przyznawane przez konsumentów i ekspertów z całej Polski i stanowi najlepsze potwierdzenie jakości tego oprogramowania.

Sky-Shop posiada wszystkie potrzebne integracje, które są potrzebne do prowadzenia sklepu internetowego. Znajdziesz tu integracje z porównywarkami cen, kurierami, Allegro, systemami płatności, systemami księgowymi czy systemami ERP. Wszystko w cenie abonamentu. Jeżeli Twój sklep jest postawiony na tej platformie masz możliwość bieżącej synchronizacji (do 8 razy na dobę)  wszystkich danych produktowych: zdjęć, opisów, cen i stanów magazynowych, nie musisz aktualizować pliku xml z produktami ręcznie! Dodatkowo platforma sky-shop.pl umożliwia wysyłanie do nas zamówień bez konieczności ręcznego wprowadzania ich na naszą platformę b2b.

Wypróbuj sklep za darmo przez 14 dni!

FAQ

najczęściej zadawane pytania

  1. Czy udostępniacie bazę produktową w postaci plików xml lub cxv?

Jak najbardziej. Pliki można pobrać z naszej platformy internetowej www.b2b.stewiarnia.pl  po zalogowaniu się i wejściu w zakładkę INTEGRACJA.

  1. Czy mogę zintegrować swój sklep z Waszą hurtownią?

Jest to możliwe, jeżeli Twój sklep jest postawiony na jednej z platform wymienionych w bloku poniżej. Dzięki integracji można pobrać wszystkie udostępniane przez nas produkty i dodać je do sklepu internetowego w ciągu zaledwie kilku minut. Dodane produkty można w każdej chwili edytować i zmienić im opis lub nazwę. Integracja umożliwia pobranie wszystkich zdjęć, opisów, cen i stany magazynowe, a także ich bieżącą aktualizację minimalizując ryzyko, że sprzedasz produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie. Aby dokonać integracji trzeba wygenerować klucz, który można pobrać z naszej platformy internetowej www.b2b.stewiarnia.pl  po zalogowaniu się i wejściu w zakładkę INTEGRACJA. Klucz należy  wkleić w odpowiednie okno w Twoim sklepie internetowym.

  1. Czy udostępniacie jakieś materiały promocyjne swoich produktów?

Po zalogowaniu na www.b2b.stewiarnia.pl w zakładce Integracje jest umieszczony link do folderu z wieloma banerami z naszymi produktami.

  1. Jak jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie złożone do godziny 13.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

  1. Czy będę miał swojego opiekuna, który zapewni mi wsparcie na początku współpracy?

Jak najbardziej. Przydzielimy Ci Twojego opiekuna, który udzieli Ci odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania, a także będzie zajmował się Tobą już po rozwinięciu współpracy.

  1. Allegro uzależnia nadanie tytułu Super Sprzedawcy na Allegro m.in. od ilości wpisanych listów przewozowych. W jaki sposób mogę otrzymywać te numery?
    Jeżeli zgłosisz taką potrzebę do swojego opiekuna, zasubskrybujemy Ci raport z numerami listów przewozowych przypisanymi do Twoich zamówień, który będzie przychodził do Ciebie codziennie i ustalonej z Tobą godzinie.
  1. Czy obsługujecie zamówienia w ramach Allegro Smart?

Tak, zdajemy sobie sprawę jak bardzo ta usługa wpływa na poziom sprzedaży i jak najbardziej możemy wysyłać nasze paczki w tym systemie, zarówno paczkomatem jak i kurierem.

  1. Czy muszę każde zamówienie ręcznie wprowadzać na platformę b2b?

Nie przyjmujemy zamówień mailowo, ani telefonicznie. Wszystkie zamówienia muszą przejść przez naszą platformę b2b. Ale jeżeli Twój sklep jest postawiony na sky-shop.pl i masz zaimplementowaną integrację z naszą hurtownią, istnieje możliwość automatycznej wysyłki zamówień bezpośrednio z Twojego sklepu do naszego systemu bez konieczności ręcznego ich wprowadzania na naszą platformę b2b. Dzięki temu możesz w istotny sposób zredukować czas na obróbkę zamówień i skoncentrować się tylko i wyłącznie na sprzedaży.

  1. Jak często wprowadzacie nowości?

Stale rozszerzamy nasz asortyment i nowości w naszej ofercie to nasze oczko w głowie. Staramy się, aby co miesiąc mieć w naszej ofercie kilkadziesiąt nowości.

  1. Czy klient będzie wiedział, skąd została wysłana przesyłka dropshipingowa?

Zapewniamy anonimowość przesyłki – paczka jest zaklejona taśmą naszego magazynu (firma zewnętrzna), nie wkładamy do środka żadnych dokumentów. Paragon lub faktura dla Twojego klient wychodzi od Ciebie mailem.

  1. Czy istnieje możliwość, aby włożyć do paczki moją ulotkę?

Tak, jest taka możliwość. Ulotki muszą zostać dostarczone do naszego magazynu oraz dodane do naszego systemu. Składając zamówienie można zaznaczyć, że dana ulotka ma zostać dołączona do paczki.

  1. Czy przyjmujecie zwroty?

Przyjmujemy zwroty nieodebranych paczek i oczywiście uwzględniamy reklamacje.

  1. Z jakich kurierów korzystacie?

Współpracujemy z kurierem UPS i paczkomatami InPost.

  1. Czy możliwe są przesyłki pobraniowe w dropshippingu?

Niestety, nie obsługujemy przesyłek pobraniowych.

  1. Czy możliwe są faktury zbiorcze w dropshippingu?

Tak, jeżeli klient wyrazi takie życzenie możemy wystawiać faktury zbiorcze raz na tydzień.

  1. Jakie są warunki płatności?

Termin płatności 3 dni przy czym może być tylko jedna nieopłacona faktura.

  1. Czy akceptujecie współpracę z osobami fizycznymi w ramach dropshippingu?

Tak, ale pamiętaj, że Twoje miesięczne przychody nie mogą być wyższe niż 50% minimalnego wynagrodzenia brutto, a w rocznym PIT musisz rozliczyć podatek dochodowy.

 

Zarejestruj się na naszej platformie zakupowej